2009-10-28
 18:14:17

Party musik ?

Har fått någont slag av musikfetish och känner ett stooort behov efter ny musik ?! Nån som har bra förstag på alla nya oslagbara partylåtarna ? I stil med Pitbull, Black eyed peas ?

JAG VILL DAANSAA !!


Lenny

Hej!

gillar din blogg men kunde inte hitta nån email så jag skriver här =)

Jag driver en hemsida som handlar om musik och undrar om du skulle kunna lägga till en länk till min sida?

Självklart länkar jag din sida också!



www.bigdifmusic.com heter sidan och är en svensk hiphopsajt där vi lägger upp vår egna musik, så det hjälper till att "promota" vårat band.



Det skulle vara bra om du skriver "partymusik" som rubrik eftersom det är vad vi håller på med.



En länk skulle alltså kunna se ut så här i html kod:



<a target="newwindow" href="http://www.bigdifmusic.com>Partymusik</a>



Tacksam för all hjälp jag kan få! //Lenny



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: