2010-10-20
 01:38:50

Här med förklarar jag..

..dagen som över !

Dax att inta sängläge. Sitter redan invirat i täcket med borstade tänder och pyjamas på. Tippar jag nu sover jag lika gott som en prinsessa efter årets kungliga bal ! Eller nått.. Somnar dock på golvet men ingen har bett om detaljer så varför elta i det.. Intar nu därför sängläge och önskar alla en god natts sömn !

För övrigt tycker jag att ni ska kika detkanduva.blogspot.com. Karin som skriver mycket underhållande för oss som fastnat vid burken och bloggar (;

Pussinatt !

"Du var mej en glad överaskning.."
Nu ska jag somna med ett leende på läpparna


Emelie

sovgott! kikar in och önskar dig en fortsatt bra onsdag :)



PUBLICERAT: 2010-10-20, 02:43:01 | URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: