2010-10-20
 14:36:30

Telefuckingnor

Telenor är en skämt och det var en nitlott att jag band upp mej på skit i två långa år.. Idag har jag i alla fall fått pratat med den första trevliga tjejen i personalen och fått hjälp med mina faktura problem. Blev inte som jag hoppades på men lite bättre i alla fall.. Så tips till alla som åker utomlands, STÄNG AV EUROVOICEN NÄR DU LÄMNAR LANDET !!

Nog om de ! Har en fixar dag i telefonen och på datorn idag. betalar räkningar och ringer runt till massa viktiga människor och styr upp och drar i trådar för att få ihop allt. Går än så länge bra, enda kruxet nu är att A-kassan inte svarar.. Senare blir det istället Zumba med tjejerna och innan dess ska jag nog ut och leka i den cemtimeter snö som så fint klär min bil ^^

På återseende !



Saknar mina tjejer idag ! Men 3 november bär det av till Vemdalen o senad Östersund för lek och skoj ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: