2009-11-27
 21:54:24

Risbuske med en gnutta krull.

Resultatet av min lockning ! Har tyvärr ingen kamera med passande USB sladd i närheten så det bidde ingen bild på detta under. Kan inte säga att jag ligger på topp när det gäller att göra saker som jag är bra på idag..

1. Pappa ringde mej idag när jag låg på soffa och var almänt lat. Ärendet gällde vedhämtning o eldning utan huset. Och hur svårt låter det igentligen ? Jag menar rulla in två kärror meds ved och sen tända i vedpannan. Tro mej, mycket svårare än det låter.. Har konstaterat idag att det där med att tända eld inte är min starka sida ! Så Bergvikspiromanerna, jag är garanterat ingen som platsar i erat gäng !

2. Senare på dagen när pappa kom hem från jobbat lurade han på mej att laga till maten för kvällen. Och inte vilken mat som helst, utan soppa. Om det är någonting innom matväg som jag har NOLL kunskap om är det soppa ! Slutade med en brunaktig, simmig röra som påstod sig till att kallas soppa..

3. Lockning av hår, i allafall det som sitter på mitt egna huve. Jag menar gösses ! Det finns dem som sitter och gör detta varje dag ?! Hur man i själva verket, i över huvudtaget lyckas göra en okej lock med fel hand i fel riktning och åt fel håll är ju ett under ! Men att man sen lyckas göra detta på sej själv i NACKEN (!!!) det är nästan klassat som mirakel ! Aplåder till er tjejer som är kapabel till att genomföra något liknande, ni är unika och något som jag aldrig kommer att kunna uppnå. Grattis.

Vad ska man säga ? Jag ligger på topp idag ! Haha ! (;

Nu ska jag kliva ner en våning och äta mej en mumms mumms.
Puss o God natt !


kajsaa!

fin fin blogg.

allt bra med dig?



PUBLICERAT: 2010-03-10, 19:14:41 | URL: http://flikkbarn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: