2010-10-21
 00:07:06

Drömmarna är aldrig för långt borta..

..även om det ibland känns så. Vet att goda saker väntar, men vill bara att allt ska ske nu ! kan det inte bara få göra de ? Bara den här gången ! Sen är jag nöjd ! Jag lovar..

Sitter och laddar upp bilder ifrån Tågluffen på facebook. Dock är internettet det segaste i Sverige så på de senate två timmarna har jag fått upp 15 bilder av ca. 200. Fortätter med andra ord i morgon med ett internet som fungerar.

Har dessutom tappat bort min kamera sladd. Så fort jag hittat den kommer det bilder från New York !

Har mycket tankar som flyter runt i mitt huvud. Underbara tankar, men skrämande tankar.. Saknar gamla tider men jag vet att jag har många mycket bättre som väntar ! Ska bara ta mej dit först. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: