2009-10-26
 15:46:13

Overol vs. Täckisar ?

har vare nere i stora stden nu o kikar runt på vinterkläder i alla dess former o färger. Hittade min jacka som jag har spanat på tidigare men hittade oxå en as frän overol ? Funderar starkt på att satsa på en sån i år. jag menar, garanterat inge snö i brallerna. Priset blir det samma som Jacka + Byxor. Sjuukt cool jag kommer att se ut i backen. Plus att det inte är så många som har Overol nu för tiden, kommer visserligen mer o mer men vad faan. Kommer bli grymt ! Ska ta en kik i skidshoppen först så får vi se sen :)
MERCY JACKET
Här är jackan jag hittat, Overolen ser lika dan ut fast med ben o är snäppet coolare ^^

Haloween är räddad nu i alla fall o kläderna är klara. Kommer bli grymmt ! Men ingenting avslöjas föräns på lördag ^^

Nu blir det slingning av hår o sen middag på stan.
Pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: