2009-10-28
 23:31:05

Get on my horse !



Tias är en väldigt underlig filur. Tias är 20 år 3 månader gammal i morgon. Just nu sitter han i en P - länga uppe i Funäsdalen o har ledigt i ca 1 vecka. Det resulterar i detta. Han är väldigt speciell. Söt, med speciell.. Blev precis tärrad med SMS om att jag "MÅSTE GÅ IN PÅ YOUTUBE OCH SE DET HÄR KLIPPET FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA KUUUNG !!" Fine, Gulligt med WHAT ?! Som sagt, mycket speciell.. Knäppis.

Men vem kan klandra honom ? Ensam i ett litet rum nere i Träsket (P - boendet..) . En dator. En flaska whiskey. Och extremt lite att göra. Vem kan klandra honom ? (;

Helt apropå ingenting klämde han även ur sej mitt i en mening, "jag måste skaffa barn ! Alla små fjortisar hemma har barn nu och jag känner mej så jävla efter !". IRONI självklart, men det lät så kul när han sa det.

Har haft en bra dag idag i alla fall. vaknade upp vid ca kl 8.30 av att en viss Kim Rosin ringde och sa att han befann sig ca 1 km ifrån mitt hem. Vilket betyder "KLIV UPP OCH GÅ UT OCH MÖT MEJ !!" Mina kompisar o deras hemliga språk. Säger de en sak menar de nått helt annat ! Men man lär sej med tiden (;

Nej nu ska jag bädda nej mej till Twilight tror jag. eller en Beck film möjligtvis ?
Hörs o ses ! Pussen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: