2009-10-29
 14:30:56

Chailatté

.. Det här måste ju vara bland Topp 3 godaste varma drycken som finns ?! Helt såld ^^

Dagen än så länge har jag hållt hus i tandläkarens stol. kännde mej lite som en bil även i dag med alla tänger o skruvar som åkte in och ut ur min mun. Idag konstaterade han att jag har en väldigt liten mun,SUCK ON THAT ! Så stor i käften är jag inte ! (; Men han sa även att för att ha "en sån liten mun får jag plats med vääldigt mycket saker !" Ett exempel är att han proppade in följande saker i min mun. Allt på samma gång !

  • En "spade" med "lera" som tänkte hela min underkäke.
  • Två stycke 2 cm höga skruvar som stod rätt upp ur mitt tandkött.
  • En liten tång som han skruvade fast skiten med.
  • + hans egen hand !

Så för att vara liten i munnen får där plats många saker..

Efter denna prövning så gjorde jag mej en kopp med Chailatté som plåster på såren (; Nu tänkte jag lägga mej i sängen o dra igång en bra film innan jag åker o hämtar systers bil hos pappa. Ska nämligen ha den ner till Stockholm i morgon när jag hämtar hem min syster ! Hihi*

Puss o Kram !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: