2009-11-03
 11:12:30

Löning ?

Måste springa in på banken idag och kolla om jag fått min efterlängtade lön än ?! Har fått en sån där släng och blivit sjuukt shopping sugen, igen ! Det är inte bra för min ekonomi att få sånna slängar hir och dit.. Suck* Men roligt dock ^^

Nu hara jag i alla fall varit duktig och avklarat massor av sånna "viktiga samtal" till folk hit och dit i landet.
1. Har fixat ett Arbetsgivarintyg från Alberina. Bara att skicka in till A - kassan när det kommer.
2. Fixat schema över helgens jobb på Vemdalsskalet. Slutade på ca 26 timmar på två dagar.
3. Ringt och frågat vart f*n min lön har tagit vägen ! ( MORR !! )
4. Fått klart över jobb i Ramundberget vecka 47.

Jag har mina dagar där jag fixar o trixar en massa (;


Nu ska jag spendera den närmsta timmen åt ANDRA AVENYN !!
Ses !
Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: