2009-11-04
 11:10:40

HIPP HURRA FÖR JOSSAN IDAG..

.. SOM ÄR SÅ SNÄÄLL O RAAAAR !! Grattis så 20 års dagen Älskling ! I morgon blir det partay för hela slanten (;

God morgon på er !
Den här dagen började med att en väldigt söt vovve vid namn Seres tröck upp nosen i mitt öra. just nu står han dock och slickar mej på tåna ^^ Han är en extremt lockig golden, Jätte sötis han är, Hihi*

Vad dagen bjuder på idag vet jag inte riktigt än. Ska lura av mor min lite pengar till att köpa mej en ny outfit för helgen ! Me Like det ^^

Ne nu blir det frulle !


jossan

Tack min skatt! hade blivit en roligare dag med dig vid min sida;) men vi ses i morgon och det gör mig glad:D Puss och ha en bra dag mitt lilla hjärta <3



PUBLICERAT: 2009-11-04, 14:27:49 | URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: