2009-11-27
 12:45:39

Härliga Härjedalen - here I come !

Ååh vad jag längtar tills på onsdag nu ! Dagen då det händer, dagen då jag får lämna denna sketna lilla stad och äntligen få flytta hem igen ! Hem till Härjedalen o hem till Vemdalsskalet's personal länga rum 510. Med lite tur så kommer jag inte att behöva lämna Härjedalens gränser föräns i maj månad igen, och det vore drömmen om något !

Känner på mej att det kommer att bli en bra vinter. Personalen som jag träffat på än så länge är helsköna hela bunten ! Helt klart ett gäng som jag kan stå ut med (; Som jag har hört genom "ryktesvägar" så är buset innom personalen redan igång, Så köp för i helvete eget tvättmedel i år ! (; Bara ett internt tips så där.. Det ända minuset jag kan se än så länge är väll dett det regnar och att snön smälter ? Men med lite tur så hinner det komma tillbaka tills på onsdag igen. Håller tummarna*

Nej undrar jag om man kanske ska peta i sej lite frukost innan man svimmar av här ? Låter som en bra ide ^^ Hörs nå senare kanske !

Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: