2009-11-03
 23:14:47

Hard woork woork !

Idag ringde mitt happy Tönnebro och frågade ännu en gång och frågade om jag ville jobba, och god hjärtad som man är tackade jag självklart ja till de (; Har ägt sönder med Storebror o Rock'n-Roll farfar och jag har vare "lill bossen". Fick order från de andra som jobbade att styra upp när jag o Anders o Christian blev lämnade själv för dagen.. och självklart gör man de ! Bra dag på Jobbet i vilket fall. Sålde dock 356 mat i stället för de 1200 tallrikarna som i vanliga fall brukar slängas ut för luckan i köket.. men det resulterade ju i all man fik sluta en timme tidigare så det va väll inte fy skam de heller (;

Nu ska jag peta i min syster ostkrokar !
PILLOW FIGHT !
Puss o kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: